محبوبترین محصولات

پاورپوینت سمینار بازاریابی تلفنی

پاورپوینت سمینار بازاریابی تلفنی

22اسلاید

تعریف بازایابی تلفنی:

بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از تلفن استفاده میکند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بتواند به آنها اطلاعاتی ارائه کند ،آنها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کند ، و نهایتا بتواند محصولی را بفروشد .

در این نوع بازاریابی فرآیندهای جذب ، حفظ و رشد مشتری از طریق ابزار تلفن صورت می پذیرد .

vبازاريابي تلفني نشان ثبت شده اي است كه مالك آن آقاي ناجی تهرانی است.

   وي مجله بازاريابي تلفني (telemarketing magazine) را در سال 1982 منتشر كرد.

بازاريابي تلفني به دو دسته اصلي تقسيم مي شود.

vبازاريابي صنعتي                    B2B

بازاريابي مصرفي                 B2C

vبازاریابی تلفنی، بازاریابی از طریق تلفن است و به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی در راستای توسعه و ترقی سازمان استفاده         می شود.

فروش تلفنی، فروش از طریق تلفن است و هدف آن ترغیب مشتری برای خرید است

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Telephonemarketing_814829_2306.zip524.6k





پاورپوینت زندگی نامه ویلفردو پارتو

پاورپوینت زندگی نامه ویلفردو پارتو 15اسلاید ویلفردو پارتو در سال 1848 در پاریس متولد شد. وی فرزند یک تبعیدی از ایتالیا بود. او تحصیلات خود را در فرانسه آغاز كرد؛ ولی آن‌را در ایتالیا ادامه داد و در ریاضیات و ادبیات كلاسیك تخصص یافت. پارتو در سال 1869 از دانشكده فنی تورین فارغ‌التحصیل شد و سپس حدود 20 سالی را به‌عنوان مهندس و مدیر دو شركت راه‌آهن ایتالیا كار كرد. وی در سال 18 ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

پاورپوینت آزمون کشش

پاورپوینت آزمون کشش 19اسلاید پس از آزمون سختی، آزمون کشش معمولی ترین روش برای تعیین خواص مکانیکی معین ماده است. نمونه ای با شکل استاندارد در گیره های دستگاه قرار می گیرد و نیروی محوری توسط سیستم بارگذاری هیدرولیکی یا مکانیکی بر آن اعمال می شود. مقدار نیرو توسط عقربه صفحه مدرج یا به صور ت دیجیتال بر روی صفحه نمایشگر رایانه متصل به دستگاه کشش، نشان داده  می شود. در صورتی که سطح مقطع اولیه نمو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

پاورپوینت مدیریت زمان

پاورپوینت مدیریت زمان  20اسلاید اساس مدیریت زمان بر براثر بخشی اوقات استوار است و می توان گفت تنها رمز موفقیت آدمی تسلط بر زمان می باشد . در مدیریت زمان از روش هایی استفاده می شود که به انسان ها ا ین   امکان را می دهد که با صرف حد اقل وقت وزمان بیشترین و بهترین نتایج را به دست آورد . مدیریت  زمان به مدیران قدرت و شهامت تفویض اختیار می دهد که در نهایت به بهروه وری و کارایی ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

پاورپوینت تئوری محدودیت

پاورپوینت تئوری محدودیت 15اسلاید دهه 80گلدرت روشی بر پایه اهداف و رویه های کارکارخانجات ارائه داد که فلسفه حاکم بر آن با نام تئوری محدودیت شهرت یافت .. هدف بنیادی هر سازمان انتفاعی پول سازی در حال و آینده است بنابراین اتخاذ تصمیمات باید سود آوری در کوتاه مدت و بلند مدت را برای سازمان ایجاد کند بنابراین اگر شرکتی سود آوری را به عنوان هدف برگزیند در این صورت رضایت مشتری ، قیمت ،راهبری فناوری ، م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان

آخرین محصولات فروشگاه