گزارشات کارورزی.مقالات دانشجویی.پایان نامه.طرح های توجیهی

محبوبترین محصولات

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی 70اسلاید

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی 70اسلاید

 

 

 

عامل ارتباط دهنده مصرف کننده ،مشتری و جامعه ، از طریق اطلاعات به بازاریاب است ...تعیین اطلاعات موردنیاز، برنامه ریزی برای جمع اوری اطلاعات ومدیریت واجرای جمع اوری اطلاعات بعهده تحقیقات بازاریابی می باشد.                        

 

فرآیندتصمیم گیری

u    تعریف مسئله
u    تعیین عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل
u    جمع اوری اطلاعات مربوطه
u     مشخص کردن بهترین گزینه
u     توسعه و اجرای طرح بازاریابی
u     ارزیابی تصمیم و فرایند تصمیم گیری
 
طبقه بندی تحقیقات بازاریابی
 
.1تحقیقات منجر به شناسایی مسئله، تحقیقاتی هستند که در آن مسائلی راکه هنوز کاملا اشکار نشده و امکان دارد در اینده  بروز کند شناسایی می کنند مانند تحقیقات مربوط به ظرفیت  بازار ، سهم بازار ، تصور مشتریان ، مشخصه های بازار ، تجزیه و تحلیل فروش ، پیش بینی ها و روند تجارت
.2تحقیقات منجر به حل مسئله ، تحقیقی است که به منظور یافتن  راه حلی  برای مسئله مشخصی انجام می شود مانند  تحقیقات مربوط به تقسیم بندی بازار ، محصول ، قیمت گذاری ، ارتقای سطح محصول ، توزیع

          تحقیقات بازاریابی / نارش . ک .مال هاترا / ص 24

 

مطالعات متمرکز بر کاربران نهایی

 

uبخش بندی بازار

ویژگی های مشترک جامعه هدف

uرفتار خرید

چگونگی کسب اطلاعات درباره محصولات و خدمات

uنیازها

اولویتها و فوایدی که مشتریان بدنبال آنها هستند

uارزش ادراک شده

حداکثر بهایی که مایلند بپردازند و چرایی آن

uمحصول

ارزشیابیهای تمام محصولات و خدمات رقبا

uنام تجاری

مشخصه تداعی شده با نام تجاری


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
domesticinternationalmarketingresearch_725204_3503.zip2.9 MB





آخرین محصولات فروشگاه