فروشگاه فایل آراد

کاملترین فروشگاه درتمامی رشته های تحصیلی .دانشگاهی و پزشکی

pic1 pic2 pic3 pic6 pic20

اطلاعیه فروشگاه

بازاریاب عزیز:با بازاریابی فایل های (فروشگاه فایل آراد) درآمد خود را روز به روز افزایش دهید. برای دریافت لینک بازاریابی فایل ها لطفا پیام دهید .سپاسگزاریم

پاورپوینت تکنیک های روانی رسانه وخبر(تکنیک های عملیات روانی درحوزه رسانه وخبر)

پاورپوینت تکنیک های روانی رسانه وخبر(تکنیک های عملیات روانی درحوزه رسانه وخبر)

پاورپوینت تکنیک های روانی رسانه وخبر(تکنیک های عملیات روانی درحوزه رسانه وخبر)

 

 

88اسلایدهمراه باتصویر

 

کارکرد رسانه و خبر این است که ابتدا با تأثیر گذاری بر ذهن افراد و انگاره سازی، تفکر را شکل داده و در حوادثی که قابلیت به فعلیت رساندن آن و تبدیل ذهنیت (نظر) به عینیت (عمل) را دارد ـ از جمله در انتخابات ها به عنوان نمونه ی بارز این ظرفیت ـ رفتار را سازماندهی می کند.

در این روش ابتدا بذر شبهه در ذهن مخاطب کاشته و پرورانده می شود و پس از آن به بهره برداری می رسد. این تصویر نمونه ای از پروسه ی القای تقلب در انتخابات است.

روزنامه ی کیهان در رصد و پیش بینی حرکت مهره های سیاه انتخابات 88 و مقابله با جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن، مثال زدنی است.

لزوم شناخت سابقه و سمت و سوی رسانه ها و اینکه یک رسانه به چه فرد، حزب، جناح و ایدئولوژی نزدیک یا وابسته است. در این رویکرد لازم است تا مخاطب با احتیاط و تأمل بیشتری با اخبار "مثبت" رسانه های "همسو با موضوع" و نیز اخبار "منفی" رسانه های "مخالفِ موضوع"، مواجه گردد. از آن طرف نیز نقد های رسانه های "همسو با موضوع" و تعاریف رسانه های جریان مخالف نیز قابل اعتنا تر است؛ هم چنان که "الفضل ما شهدت به الاعداء" (فضل آن است که دشمن بر آن گواهی دهد) در محکمه ی عقل مورد تأیید می باشد.

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
9396_2062481_4023.zip4.9 MB