فایل های درسی وآموزشی.تحقیق ,مقاله ,گزارشات کارورزی,,پاورپوینت
pic1 pic2 pic3 pic6 pic20

اطلاعیه فروشگاه

بازاریاب عزیز:با بازاریابی فایل های (فروشگاه فایل آراد) درآمد خود را روز به روز افزایش دهید. سپاسگزاریم

پاورپوینت تکنیک و رازهای فروش حرفه ای

 

پاورپوینت تکنیک و رازهای فروش حرفه ای

38اسلایدهمراه باتصویر

برایان تریسی : هر کاری که خواستید شروع کنید بدترین حالتش رو در نظر بگیرید.

تعریف فروش

فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است.

 

فروش یعنی هنر و علم به ثمر رساندن کلیه تلاش های بازاریابی است.

تعریف بازار

بازار عبارت است از "محلی براي مبادلات بالقوه“.
اگر براي محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می توانیم بگوییم که بازار وجود
دارد.

تفاوت فروش و بازاریابی

بازاريابي به مجموعه فرآيندهايي اطلاق مي شود كه از شناخت نياز مشتري (حتي قبل از توليد محصول) آغاز شده و به فروش و در نهايت به فعاليتهاي پس از فروش ختم مي‌گردد، در واقع مي توان گفت كه فروش بخشي از فعاليتهاي بازاريابي است.

در ديدگاههاي سنتي، فروش به عنوان پايان ارتباط با مشتري در نظر گرفته مي شد حال آنكه در ديدگاههاي جديد فروش آغاز يك رابطه با مشتري است. فروش به نوعي مي تواند به عنوان فعاليت به ثمر رساننده‌ي بازاريابي محسوب شود. 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
1625_1939031_3837.zip9.2 MB





آخرین محصولات فروشگاه