pic5 pic2 pic20 pic30

پاورپوینت بازاريابي خدماتSERVICES MARKETING

پاورپوینت بازاريابي خدماتSERVICES MARKETING

 

61اسلاید

فهرست

مقدمه
تعريف بازاريابي
ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات
آمخته هاي بازاریابی خدمات
مدل PROMPT برای مزیت خدمت
مزیت خدمت و خدمت برتر
الزامات یک سازمان خدماتی پویا
عوامل مهم ممیزی خدمات
معيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمت
گام های اساسی در بازاریابی خدمات
راهنمای فروش خدمات
برنامه ارائه خدمات به مشتریان
انتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتی
عوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان
راه های افزایش ارزش خدمات
صفات وویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»
منابع
 
تعريف بازاريابي

“تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي“

انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.

“تعريف لغتنامه آكسفورد از بازاريابي“

فعاليت هاي مربوط به توليد، تبليغ و فروش كالاهاي يك شركت به بهترين وجه ممكن.

مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله.

فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد وگروه ها از طريق توليد ومبادله كالا ويا خدمات با يكديگر به امر تامين نياز ها وخواسته ها اقدام مي كنند.

مقدمه

تفكر اول:

بازاريابي خدمات به جهت ماهيت اصلي اش موضوع ويژه ايست و بيشتر امور بازاريابي عادي بصورت مستقيم درآن قابل بكارگيري نيست.

تفكر دوم:

بازاريابي خدمات جداي از اصول اساسي بازاريابي در بخش وسيعي با ويژگيهاي خاص از يك صنعت تعيين مي گردد از اينرو عموميت دادن به بخش محدودي بين بازاريابي خدمات و بازاريابي كالاها امكان پذير است.

تفكر سوم:

بازاريابي خدمات صرفا يك كاربرد از اصول اساسي بازاريابي است و نه يك موضوع متمايز.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
1121_1928917_9022.zip379.6k





پاورپوینت ایده تا خلاقیت دکترابراهیمی

پاورپوینت ایده تا خلاقیت دکترابراهیمی 51اسلاید حقیقت شگفت‌انگیز که برای افزایش خلاقیت و بهره‌وری مغز باید بدانید   قسمت اول تفکر ما در خصوص چگونگی ساز و کار مغز و آن‌چه که در حقیقت انجام می‌شود مسئله‌ای است که همواره مایه حیرت و شگقتی من بوده است. مثلا مدت‌ها فکر می‌کردم راه مشخصی برای انجام برخی کارها وجود دارد اما با گذشت زمان دریافته‌ام که کام ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد.آر.دیوید ترجمه : علی پارسائیان و محمد اعرابی

پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد.آر.دیوید ترجمه : علی پارسائیان و محمد اعرابی   51اسلاید فهرست فصل اول : ماهیت مدیریت استراتژیک فصل دوم : استراتژي ها در عمل فصل سوم : ماموریت سازمان فصل چهارم : بررسی عوامل خارجی فصل پنجم : فرایند بررسی داخلی سازمان   فصل اول :            ماهیت مدیریت استراتژیک در این فصل چندین م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

پاورپوینت خلاصه كتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز

 پاورپوینت خلاصه كتاب مبانی رفتار سازمانی  استیفن رابینز 163اسلاید   فهرست: پیش درآمدی بر رفتار سازمانیرفتار سازمانی در سطح جهانی مبانی رفتار فرد مفاهیم اصلی انگیزش انگیزش از مفاهیم تا کاربرد تصمیم گیری فردی مبانی رفتار گروه شناخت تیم ارتباطات رهبری قدرت و سیاست تعارض و مذاکره ساختار سازمانی طرح ریزی شغل عملکرد و سیستم پاداش فرهنگ سازمانی تغییر و بهبود ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

پاورپوینت سمینار ملاحظات تاسیسات مکانیکی ساختمان های بلند مرتبه

  پاورپوینت سمینار ملاحظات تاسیسات مکانیکی ساختمان های بلند مرتبه 96اسلاید فهرست: 1-  تعریف ساختمان بلند مرتبه 2-  مقایسه آب و هوا 3-  اثر دودکشی (stack effect): •  مشکلات ایجاد شده توسط اثر دودکشی • روش های کاهش اثر دودکشی 4-  تقسیم بندی ساختمان های بلند مرتبه و پیشنهاد سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب 5 -  مبدل های صفحه ای و کاربرد آن ها ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

آخرین محصولات فروشگاه