گزارشات کارورزی.پاورپوینت,طرح های توجیهی,دستورالعمل ها,تحقیق,مقالات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
pic1 pic2 pic4 pic4

پاورپوینت روش های پيش بينی منابع و مصارف

 پاورپوینت روش های پيش بينی منابع و مصارف

19اسلاید

چکيده محتواي فابل:

پيش بيني درآمدها و هزينه ها   

تناسب با تحولات در جوامع و افزايش و تغيير وظايف دولت ها روش هاي

 

بودجه ريزي نيز دچار تغيير و تحول بسيار شده است .

 

بنابراين بايد بودجه ريزي با دقت بسيار و صحت هر چه بيشتر انجام شود از          

 

اين رو براي پيش بيني عوامل تشکيل دهندة بودجه يعني درآمدها و هزينه            

 

هاروش هاي مختلفي ابداع شده است متناسب با اوضاع خاص اقتصادي کشور

 

مي تواند يک روش و يا ترکيبي از روش ها را مورد استفاده قرار دهد .

الف) پيش بيني درآمدها
عوامل
متعددي در پيش بيني درآمدها مؤثر است و لذا پيش بيني دقيق آن دشوار خواهد بود . استفاده از هر يک از روش ها و يا ترکيبي از آنها مي تواند متناسب با اوضاع اقتصادي کشور مطلوب باشد .


1) روش سال ما قبل آخر

بر اساس اين روش درآمد پيش بيني شده بايد دقيقاً برابر درآمد قطعي سال ما قبل آخر باشد   اين روش زماني مؤثر است که اقتصاد يک کشور از روند ثابتي برخوردار باشد .


مزاياي اين روش :

1) قوة
مجريه نميتواند به دلخواه ارقام درآمد را بنا به سياست و ميل خود پيش بيني کند .
2)
پيش بيني درآمد بر اساس مبالغي که به صورت قطعي وصول گرديده است مي تواند تضميني براي حفظ تعادل بودجه باشد .

معايب اين روش :

1
- بين سال بودجه و سال ماقبل آخر ، وصولي يک سال در نظر گرفته نشده است          

  2- در ظرايط رکود و رونق اقتصادي وصول برخي از درآمدها مي تواند داراي انحرافات شديد باشد و از سالي به سال ديگر ممکن است به مقدار قابل توجهي تغيير يابد .
3- در اين روش از صلاحيت و تجربة مديران در پيش بيني درآمد استفاده نمي گردد .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file907_1886991_6013.zip478.1k





پرفروش ترین محصولات
نظرسنجی
بیشتر چه فایل هایی نیازدارید تادرسایت قرار دهیم؟