گزارشات کارورزی.پاورپوینت,طرح های توجیهی,دستورالعمل ها,تحقیق,مقالات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
تصویر1 pic2

اطلاعیه فروشگاه

دوستان گرامی ضمن تشکرازانتخاب شما .لطفا درفرآیند خرید تمام اطلاعات موردنظر را وارد کرده تا بامشکلی برخورد ننمایید. درصورت مواجه شدن باهرمشکلی گزینه پشتیبانی دربالای صفحه راکلیک کرده ومشکل خودرابیان نمایید دراسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود. دوستان عزیزی که ازسایت های دیگر فایل خریداری می نمایند وودچارمشکل می شوند وازماخواهان رفع مشکلشون هستند خدمتشون عرض کنیم کسانی که ازاین سایت خریداری نمایند فقط میتوانیم پاسخگوی آنان باشیم نه سایت های دیگر.سپاس ازشماخوبان

پاورپوينت درباره ایجاد، نگهداری و ارتقای برند

دانلود پاورپوينت جامع وکامل درباره ایجاد، نگهداری و ارتقای برند

21اسلاید

چکيده محتواي فايل:

 

ایجاد، نگهداری و ارتقای برند

برندچیست؟

نشانه و نماد سازمان که در ارتباط بیرونی با مشتریان آن قرار گرفته و نشانگر اهداف، برنامه ها و خط مشی های سازمان است.
 
برند تمامی فعالیت های سازمان را در تمامی سطوح در بر می گیرد و نهایتاً در قالب یک مارک تجاری عرضه می گردد.
 
همه آنچه که در ذهن مدیران سازمان، کارکنان، شرکا و در نهایت مشتریان شکل می گیرد، در تعامل با یکدیگر تشکیل دهنده برند سازمان بوده و در ذهن و ضمیر مشتریان جای می گیرد.

 

 

 

تفاوت میان برند و خدمات شرکت

خدمات شرکت:
آن چیزی است که در شرکت طراحی و نهایتاً توسط پرسنل آن ارایه می گردد.
 
برند:
آن چیزی است که مشتری اقدام به خرید و پرداخت بهای آن می نماید.
 

امکان پرداخت هزینه های بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال دریافت احساس بهتر از طریق در اختیار داشتن برندی معتبر تر توسط مشتری
برند ما به التفاوت قیمت واقعی سرویس ارایه شده به مشتری و قیمت پرداختی از سوی وی است. 
 
برند و ضرروت ایجاد آن
 
افزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد برند
یاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسه های بازاریابی شرکت
افزایش مضاعف اعتبار سازمان
تولید ثروت و درآمد بیشتر
مهم ترین دلیل انتخاب شرکت در ذهن مشتریان
جلب اعتماد مشتریان و تبدیل شرکت به انتخاب اول ایشان
نگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنی
هدف بخشیدن برند قدرتمند به توسعه فعالیت های شرکت و الهام بخش بودن برای کارکنان سازمان
 
نوآوری و برند
در شرایط اشباع بازارها، نوآوری می تواند تنها راه رشد کسب و کار باشد.
 
 
برند های قدرتمند به نوآوری در سازمان ها هدف می بخشند.
 
 
روح و جان کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت است.
 
 
 
ارزش برند
 
 
مشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند.
 
برند بر "ارزش" محصولات و خدمات می‌افزایند.
 
 
این "ارزش" به مهم‌ترین عامل تحریک کننده‌ مشتریان برای خرید و استفاده ‌از محصولات و خدمات، تبدیل می‌شود.
 
مشتریان عاشق تبلیغات هستند، بنابراین آرم ها را نیز دوست دارند.
 
اهمیت نقش کارکنان شركت های خدماتی در ارتباط با برند:
 
 
کارکنان در واقع واسط و ارایه دهنده خدمات به مشتریان می باشند
 
دیدگاه کارکنان و باور آن ها نسبت به کیفیت و مرغوبیت خدمات و نام و جایگاه برند سازمان، بسیار مهم و حیاتی است

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Create_maintain_and_promote_brand_1779744_3251.zip718.5k





پرفروش ترین محصولات
نظرسنجی
بیشتر چه فایل هایی نیازدارید تادرسایت قرار دهیم؟