گزارشات کارورزی.پاورپوینت,طرح های توجیهی,دستورالعمل ها,تحقیق,مقالات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
تصویر1 pic2

اطلاعیه فروشگاه

دوستان گرامی ضمن تشکرازانتخاب شما .لطفا درفرآیند خرید تمام اطلاعات موردنظر را وارد کرده تا بامشکلی برخورد ننمایید. درصورت مواجه شدن باهرمشکلی گزینه پشتیبانی دربالای صفحه راکلیک کرده ومشکل خودرابیان نمایید دراسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود. دوستان عزیزی که ازسایت های دیگر فایل خریداری می نمایند وودچارمشکل می شوند وازماخواهان رفع مشکلشون هستند خدمتشون عرض کنیم کسانی که ازاین سایت خریداری نمایند فقط میتوانیم پاسخگوی آنان باشیم نه سایت های دیگر.سپاس ازشماخوبان

پاورپوينت انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی

دانلود پاورپوينت جامع وکامل درباره انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی

 

21اسلاید

 

چکيده محتواي فايل:

 

انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی:

تحقيقات بازاريابي:

1-تحقيقات حل مشکل

Segmentation Research

Product Research

Pricing Research

Promotion Research

Distribution Research

 

2-تحقيقات شناخت مشکل

Market Potential Research

Market Share Research

Market Characteristics Research

Sales Analysis Research

Forecasting Research

Business Trends Research

 

 

 

روشهاي مورد بررسي:

روشهاي کمي (در تحقيقات توصيفي-علّي کاربرد دارد):
تحليل مسير(Path Analysis)
معادلات ساختاري(SEM)
 
 
روشهاي کيفي (در تحقيقات اکتشافي کاربرد دارد):
گروه کانون (Focus Group)
تحليل محتوا (Content Analysis)
 
 
 
ويژگيهاي تحليل مسير
 
تحليل مسير صرفاً بر روي متغيرهاي مشاهده شده (observed variable) قابل انجام است.
در صورت نياز به استفاده از تحليل مسير با فرض وجود متغيرهاي مکنون (latent variable) لازم است تا از طريق دستور compute متغيرهاي مشاهده شده را ميانگين گرفته و در قالب يک متغير مشاهده شده بيان کنيم.
 
 
 
مفاهيم مقدماتي تحليل مسير
 
مسير(Path): هر خط داراي جهت را يک مسير مي نامند.
ضريب مسير(Path coefficient): ضرايب بتاي استاندارد در خروجي رگرسيون
نمودار تحليل مسير(path diagram): نمايش ترسيمي تحليل مسير.
oInput Path Diagram:براي ترسيم مدل مفهومي و قبل از ازمون است
oOutput Path Diagram:مدل مفهومي است که آزمون شده است
oModified Path diagram:مدل بروندادي است که مسيرهاي غيرمعنادار حذف شده و مسيرهاي جايگزين به آن اضافه شده است
 
 
متغير درونزا(endogenous): متغيري که مقدار آن از طريق ساير متغيرهاي مدل تعيين مي شود. متغيري که حداقل يک مسير به آن وارد مي شود.
 
 
متغير برونزا(exogenous): متغيري که مقدار آن توسط متغيرهايي خارج از مدل تعيين ميشود. متغيري که هيچ مسري به آن وارد نمي شود امّا بر ساير متغيرها اثر ميگذارد.

جمله خطا(Disturbance term ): واريانس تبيين نشده و خطاي اندازهگيري را نشان مي دهد. هر متغير درونزا يک جمله خطا دارد.
 
 
معادلات ساختاري(SEM)
 
 
مدل معادلات ساختاری(Structural Equation Model=SEM)
o(Linear Structural Relation)LISREL
تحليل ساختارهاي كواريانس Analysis of Covariance Structures))
تحليل ساختارهاي حركتي (جنبشي) (Analysis of moment Structures)
مدل علي (Casual Model)
تحلیل متغیر مکنون (Latent variable analysis)
مدل سازی معادلات همزمان (Simultaneous equation modeling)

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file597_1778657_4366.zip256.9k





پرفروش ترین محصولات
نظرسنجی
بیشتر چه فایل هایی نیازدارید تادرسایت قرار دهیم؟