فایل های درسی وآموزشی.تحقیق ,مقاله ,گزارشات کارورزی,,پاورپوینت
pic1 pic2 pic3 pic6 pic20

اطلاعیه فروشگاه

بازاریاب عزیز:با بازاریابی فایل های (فروشگاه فایل آراد) درآمد خود را روز به روز افزایش دهید. سپاسگزاریم

پاورپوينت طراحی ابر پل گلدن گیت

دانلود پاورپوينت جامع وکامل درباره طراحی ابر پل گلدن گیت

 

54اسلاید

همراه باعکس ونقشه پل

چکيده محتواي فايل:

 

طراحی ابر پل گلدن گیت

 طراحي جداساز لرزه اي براي پلLRB 


در حالت كلي طراحي جداسازي لرزه اي به كمك دو عامل زير موجب كاهش پاسخ سازه ها ي در معرض زلزله ميشود؛

افزايش دوره تناوب اصلي

افزايش ميرايي نسبي(استهلاك انرژي)

براي طراحي پلها بدليل محدوديت جابجايي ، اثر افزايش دوره تناوب در اكثر پروژه ها كم مي باشد. اما اثر افزايش ميرايي در پلها نسبت به پروژه هاي ساختماني با توجه به اينكه جداگر لرزه اي قبل از نصب در معرض آزمايشات پايداري در برابر بارهاي دائمي طولاني مدت و شرايط حرارتي قرار مي گيرد و همچنين فلسفه وجودي آن مقاومت در برابر نيروهاي زلزله كه بسيار بزرگتر از نيروهاي بهره برداري مي باشد و پايداري كمانشي جداگر در برابر اين نيروها كنترل ميشود. لذا مباني طراحي آن بار ثقلي و جانبي زلزله مي باشد.   بيشتر مي باشد.
 
 
اهداف جداسازي در پل كاملا متفاوت با ساختمان مي باشد
 

در يك ساختمان جداگر ها به جهت كاهش نيروهاي انرژي وارد بر روسازه به منظور كاهش تنش ها در المان هاي سازه اي نصب مي شوند .ولي در يك پل جدا سازه لرزه اي براي حفظ المان هاي زير جداگر(كوله ها و پايه ها) با كاهش نيرو انرژي منتقله و تغير مكان هاي روسازه (عرشه) به زير سازه( كوله ها و پايه ها) صورت مي پذيرد.

استفاده از جداگر در طراحي ها پل به منظور دستيابي به حداكثر جذب انرژي (نسبت به دوره تناوب در ساختمان هاي جدا سازي شده) صورت مي پذيرد . لذا بايد از جداگر هايي استفاده نمود كه امكان ميرايي بالاي داشته باشند كه از اين حيث جداگر لرزه اي ساخت شركت رابينسون از نيوزيلند داراي خاصيت ذاتي 26.5 در صد (مستقل ازفركانس ارتعاش و دما و شرايط محيطي) مي باشد.
 
تاثير جداگر لرزه اي LRB بر روي تغير مكان هاي طولي وعرضي عرشه و نيروهاي وارده به پايه
 

به ترتيب به ميزان جذب انرژي و ميزان اقزايش دوره تناوب جداگر بستگي دارد.به لحاظ محدوديت تغير مكاني در جهت طولي عرشه (عدم برخورد عرشه به كوله ها در هنگام زلزله) ميزان بهينه عملكرد جذب انرژي LRB در مقابل عملكرد افزايش دوره تناوب آن مسله اصلي در طرح اجزا ي LRB ميباشد.

با توجه به اينكه جز تاثير گذار بر عملكرد جذ ب انرژي LRB اندازه هسته سربي آن و جز تاثير گذار بر روي افزايش دوره تناوب رو سازه نسبت ارتفاع به عرض LRB مي باشد.
 

Hysteretic Dampers ميراگر هاي هيستريتك

 

also invented and developed by Robinson Seismic Ltd and our Colleagues in New Zealand include:

اين ها اختراع و توسعه پيداكردند توسط شركت رابينسون از نيوزيلند

 

Steel Damper ميراگر فولادي

Lead Extrusion Damperميراگر سربي

PVD, RVDميراگر هاي

 

 

Isolation Retrofit of the Golden Gate Bridge North Viaduct, San Francisco, California مقاوم سازي با جداگر لرز ه اي پل گلدون گيت سان فرانسيكو كاليفرنيا

Clients: Signet Testing Laboratories, Golden Gate Bridge Highway and Transportation District.

كارفرما ها :لابراتوري هاي تست سيگنت / ناحيه حمل ونقل و پل اتوبان

Scope: SIE provided testing inspection services and design review services for lead-rubber isolation bearings for the seismic isolation retrofit of the North Viaduct approach to the Golden Gate Bridge.

هدف : SIE فراهم كردن سرويس هاي بازرسي تست وسرويس هاي بازنگري طراحي براي تكيه گاه سربي لاستيكي مقاوم سازي پل گلدن گيت

Isolation Retrofit of the San Diego-Coronado Bay Bridge, San Diego, Californiaمقاوم سازي با جداگر لرزه اي پل سان دياكو  كاليفرنيا  

nClient: Forell/Elsesser Engineers, San Francisco, California.
nكارفرما : مهندسين فورل / السر سانفرانسيسكو كاليفرنيا
nBridge: An existing 1.3-mile viaduct spanning between San Diego and Coronado Island.
nپل : موجود با طول 1.3 مايل بين سان دياكو و جزيره كورنادو
nSystem: Approx. 84 isolation bearings (LRB) + 20 viscous dampers.
nسيستم : 84 تكيه گاه سربي لاستيكي و 20 ميراگر
Base isolation designطراحي جداسازي

At each abutments: در هر پايه

n500 mm square Lead Rubber Bearing
n 500 ميلي متر  LRBمربعي
n100 mm diameter Lead cores قطر سرب 100 ميلي متر

At  the piers: در هر ستون

n600 mm square Lead Rubber Bearing
n600 ميلي متر  LRBمربعي
n110 mm diameter Lead cores قطر سرب 110 ميلي متر

All bearing had 19 rubber layers each 10mm thick, providing a total bearing of height 324 mm

تمام تكيه گاه ها داراي 19 لايه لاستيك هر كدام با ضخامت 10ميلي متر با ارتفاع 324 ميلي متر

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,500 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file562_1778041_2347.zip5.7 MB





آخرین محصولات فروشگاه