گزارشات کارورزی.پاورپوینت,طرح های توجیهی,دستورالعمل ها,تحقیق,مقالات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
pic1 pic2 pic3 pic4

اطلاعیه فروشگاه

دوستان گرامی ضمن تشکرازانتخاب شما .لطفا درفرآیند خرید تمام اطلاعات موردنظر را وارد کرده تا بامشکلی برخورد ننمایید. درصورت مواجه شدن باهرمشکلی گزینه پشتیبانی دربالای صفحه راکلیک کرده ومشکل خودرابیان نمایید دراسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود. بااطمینان ازصفحه ماخرید نماییدسپاس ازلطفتون

پاورپوينت مراحل اجراي استراتژي ها از طريق كارتهاي امتيازي متوازن

 

دانلود پاورپوينت جامع وکامل درباره معرفي مراحل اجراي استراتژي ها از طريق كارتهاي امتيازي متوازن

 

53اسلاید

معرفي مراحل اجراي استراتژي ها از طريق كارتهاي امتيازي متوازن

يك تعريف ساده از مديريت استراتژيك

 

 هنر و علم تدوين ، اجرا و ارزيابي تصميمات متنوع و پيچيده ، كه سازمان

را قادر مي سازد به اهداف بلند مدت خود دست يافته و بقاء خود را محيط

دائما در حال تغيير حفظ كند

 مديريت استراتژيك ، علم هماهنگي و انطباق با محيط دائما در حال تغيير

امروزي است

 

برای برنامه ريزی استراتژيک بايد تفکر استراتژيک داشت

 اجزاء اصلی تفکر استراتژيک عبارتست از :
 درنظر گرفتن مفروضات معقول درباره محصولات
 بيان اين مفروضات به صورتی آشکار و روشن
 انجام دادن تجزيه و تحليل های مناسب
 اتخاذ تصميمات ( استراتژی های ) روشن و اجرايی
 اجرای تصميمات ( استراتژی ها )
 کنترل و بازنگری نتايج حاصل از اجرای استراتژی ها
 

ويژگيهاي بهينه يك استراتژي

 

عملي بودن
قابل توجيه و دفاع بودن
واقعي بودن
دقيق بودن
اصيل بودن
مشاركتي تهيه شود
 

نمونه هايي از استراتژي هاي سازماني

 تنوع بخشيدن به فعاليتها
 خريد شركتهاي ديگر
 توليد و عرضه محصولات جديد
 رسوخ در بازار
 كاهش هزينه ها
 
 يكپارچه سازي عمودي به بالا
 يكپارچه سازي عمودي به پايين
 يكپارچه سازي افقي
 
 

بخش دوم : معرفي مدل BSC

   روش ارزيابي متوازن ( Balanced Scorecard ) روشي است كه در آن استراتژي سازمان به يكسري شاخص هاي عملكرد قابل اندازه گيري ترجمه شده و از طريق اجراي آن سيستمي براي سنجش تحقق استراتژي و مديريت استراتژيك ايجاد مي شود.

در هركدام از جنبه هاي مدل BSC چه چيزي را جستجو مي كنيم؟

 جنبه مالي : براي موفقيت مالي چه كارهايي را بايد انجام دهيم و چگونه با صاحبان سهام برخورد و ارتباط داشته باشيم؟
 جنبه مشتري : مشتريان در مورد ما چه فكر مي كنند و ما براي رسيدن به چشم انداز سازمان چگونه بايد در مقابل آنها ظاهر شويم؟
 جنبه فرآيندهاي داخلي : براي جلب رضايت مشتريان ، كدام فرآيندها بايد بهبود يابند؟
 جنبه يادگيري و رشد : به منظور رسيدن به چشم انداز سازمان، چگونه توانايي هاي خود را در راستاي بهبود و تغيير تقويت كنيم؟

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file27_1768883_6095.zip824.3k





پرفروش ترین محصولات
نظرسنجی
بیشتر چه فایل هایی نیازدارید تادرسایت قرار دهیم؟