فروشگاه فایل آراد

مستندات ایزو.دستورالعمل های اجرایی .فایل های دانشگاهی.پزشکی و ....

pic1 pic2 pic3 pic4 pic6 pic20

اطلاعیه فروشگاه

برای گزارش مشکل.شکایت یا تخلف لطفابه آيدي answeringfiles@درتلگرام پيام دهيد، پاسخگوی شما در24ساعت شبانه روز هستیم.تشکر

راهنمای استفاده از فروشگاه

این راهنما شامل دو بخش است بخش اول نحوه خرید از فروشگاه و بخش دوم حل مشکل پس از خرید یا مشکلات احتمالی در زمان خرید.

چگونه فایل را خرید و دانلود کنم ؟

1- فایل مورد نظر را با مشاهده توضیحات و تصویر و اطلاعات ارائه شده انتخاب نمائید
2- آدرس ایمیل خود را وارد نمائید
3- دکمه پرداخت را کلیک نمائید
در این مرحله شما به سایت بانک هدایت می شوید که توسط تمامی کارت های بانکی می توانید مبلغ هزینه دانلود فایل را پرداخت نمائید
4- پس از پرداخت موفق به فروشگاه هدایت می شوید و لینک دانلود اختصاصی را دریافت می کنید
لینک دانلود به محض پرداخت در اختیار شما قرار می گیرد.

درصورتیکه در خرید مشکل داشتم چگونه پیگیری کنم ؟

جهت ارائه خدمات بهتر امکان پیگیری خودکار خرید در فروشگاه وجود دارد و با مراجعه به بخش پیگیری خرید و پشتیبانی می توانید مشکلات خرید را پیگیری کنید برخی موارد احتمالی را در زیر شرح دادیم

1- اگر لینک دانلود دریافت نکردید این بخش را بخوانید

اولین نکته در خرید اینترنتی انجام کامل مراحل خرید است اگر در صفحه بانک مبلغ خرید از حساب شما کسر شده است و رسید دریافت کردید ولی به هر دلیلی دکمه تکمیل خرید را نزدید و به صفحه فروشگاه برای دریافت لینک دانلود هدایت نشده اید خرید شما ناقص انجام شده است و مرحله اخر آن تائید پرداخت و دریافت لینک انجام نشده است در این موارد ظرف یک ساعت مبلغ پرداختی به حساب شما بازگشت داده می شود و لازم است مجدد خرید کنید و حتما دکمه تکمیل فرایند خرید را بزنید و رسید پرداخت به همراه لینک دانلود دریافت کنید.



2- اگر پرداخت کردید و مطمئن هستید مراحل خرید را کامل انجام دادید

برای چک کردن وضعیت خرید خود و دریافت خودکار لینک دانلود به بالای صفحه فروشگاه گزینه پیگیری خرید مراجعه کنید در این قسمت بصورت خودکار به مشکل شما رسیدگی می شود لازم است ایمیل یا موبایل خود را که زمان شروع خرید وارد کرده اید در کادر مربوطه بزنید و فروشگاه بصورت خودکار خرید شما را جهت پرداخت بررسی می کند و اگر خرید شما پرداخت شده ثبت شده باشد لینک دانلود را در کمتر از 2 دقیقه به ایمیل شما ارسال می کند



3- اگر در قسمت پیگیری سفارش نتوانستید خودکار مشکلتان را حل کنید چگونه پیگیری کنید ؟

اگر با طی کردن موارد شماره یک و دو که در بالا ذکر کردیم مشکلتان حل نشد مثلا در زمان خرید ایمیل و موبایلتان را ذکر نکردید که بتوانید از قسمت پیگیری سفارش استفاده کنید یا ایمیلتان را اشتباه زدید یا قسمت پیگیری سفارش پاسخ میدهد سفارشی برای شما پیدا نمی کند لازم است به گزینه پشتیبانی در بالای صفحه فروشگاه مراجعه کنید در قسمت پشتیبانی با ذکر ایمیل خودتان و شرح مشکل در قسمت توضیحات حتما رسید خریدتان را که از بانک گرفتید بنویسید و درخواست پشتیبانی را ارسال کنید در این مرحله درخواست شما ثبت می شود و یکی از کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را خوانده و بررسی و جهت حل مشکل اقدام می کند انجام رسیدگی به درخواست شما سعی می شود در کمترین زمان ممکن و ظرف 4 روز اینده انجام شود ارسال پاسخ توسط ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود.



4- اگر برای پرداخت در بانک مشکل دارید این قسمت را بخوانید ؟

اگر وارد صفحه پرداخت بانک می شوید و با ذکر مشخصات صحیح کارت بانکی پرداخت انجام نمی شود ممکن است مشکل موقتی در درگاه پرداخت بانک باشد اگر مجدد همان خرید را اقدام کنید میتوانید به درگاه بانک دیگری هدایت شوید و از طریق بانک دیگری پرداخت خودتان را انجام دهید دقت کنید نیاز نیست شما کارت دیگری استفاده کنید فقط درگاه بانکی که انجام امور پرداخت را به عهده دارد عوض می شود در برخی موارد نیز ممکن است سوئیچ کارت بانکی شما موقتا قطع باشد یا مشکلی داشته باشد که اگر کارت دیگری در دسترس دارید با ان نیز امتحان کنید.