فروشگاه فایل آراد

مستندات ایزو.دستورالعمل های اجرایی .فایل های دانشگاهی.پزشکی و ....

pic1 pic2 pic3 pic4 pic6 pic20

اطلاعیه فروشگاه

برای گزارش مشکل.شکایت یا تخلف لطفابه آيدي answeringfiles@درتلگرام پيام دهيد، پاسخگوی شما در24ساعت شبانه روز هستیم.تشکر

پاورپوینت کتاب معیار(88 معیار زبانی برای خبرنویسی) تاليف : دکتر اردشير زابلي زاده

پاورپوینت کتاب معیار(88 معیار زبانی برای خبرنویسی)  تاليف : دکتر اردشير زابلي زاده پاورپوینت کتاب معیار(88 معیار زبانی برای خبرنویسی)  تاليف : دکتر اردشير زابلي زاده     20اسلاید   •مفاهيم کلي •معيارهاي کلان : •بيشتر نشان دهنده کليت تفکر و چشم انداز رسانه اي •معيارهاي خرد : • بيشتر ايفاي نقش در گفتن و نوشتن شيوا و جذاب     •ضرورت نگاه به زبان به عنوان يک نظام:     •(داراي مقوله ها و قواع ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان

پاورپوینت مديريت بحران و رسانه ها

پاورپوینت مديريت بحران و رسانه ها پاورپوینت مديريت بحران و رسانه ها   25اسلاید   •تعاريف توسعه يافته بحران: •ميزان نامعمول و باشدتي از رويدادهاي به هم ريخته •تغيير موقعيت جريان سياسي در فعاليت هاي بحراني • •در هم ريختگي ميان کنشي بين دو يا چند رقيب • •پديده اي غيرقابل پيش بيني همراه با نتايج منفي •رويدادي غيرمعمول و دور از انتظار با عدم اطمينان و تهديدي براي اهداف سازم ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

داناود جزوه درس سینما و مطالعات فرهنگی دکتر شهاب الدین عادل

داناود جزوه درس  سینما و مطالعات فرهنگی  دکتر شهاب الدین عادل داناود جزوه درس  سینما و مطالعات فرهنگی  دکتر شهاب الدین عادل   24صفحه فرمتword درس : سینما و مطالعات فرهنگی جزوه دکتر شهاب الدین عادل مطالعات فرهنگی به مجموعه نظریه ها در حوزه فرهنگ، دگرگونی های تاریخی و سیاسی وعملکرد های معطوف به نقد و تحلیل فرایندهای فرهنگی در جوامع معاصر گفته می شود. مباحث مطالعات فرهنگی، مباحث بینارشته ای است این مباحث پیش از این و برای نخستین بار در حلق ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

دانلود مقاله درمورد زنان ورزش میکنند،اما نه در تلویزیون

دانلود مقاله درمورد زنان ورزش میکنند،اما نه در تلویزیون   دانلود مقاله درمورد زنان ورزش میکنند،اما نه در تلویزیون   36صفحه فرمتword   زنان ورزش میکنند،اما نه در تلویزیون                  خلاصه یکی از بلند مدت ترین گزارشات درتحقیق روی نوع رسانه ورزشی،کمبود پوشش خبری ورزش زنان وکم احترامی به اهمیت ان است.در این مقاله، ما منتقدانه این جسارت رسانه کهبه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

پاورپوینت بازاریابی رابطه مند و رسانه‌های اجتماعی در ورزش

پاورپوینت بازاریابی رابطه مند و رسانه‌های اجتماعی در ورزش   پاورپوینت بازاریابی رابطه مند و رسانه‌های اجتماعی در ورزش 17اسلاید بازاریابی رابطه مند و رسانه‌های اجتماعی در ورزش • •بازاریابی رابطه مند ( RM ) (1) عبارت است از حفظ مشتریان از طریق دستیابی به رضایت متقابل بلند مدت بین شرکت ها و مشتریان آنها • •در این راستا، رسانه های اجتماعی ( SM ) (2) در مسیر تبدیل شدن به ابزاری ایده آل جهت گفت و گوهای دوط ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

پاورپوینت تنش در جایگاه خبری : درک روابط میان رسانه ­های ورزشی و سازمان­های مرجع

پاورپوینت تنش در جایگاه خبری : درک روابط میان رسانه ­های ورزشی و سازمان­های مرجع پاورپوینت تنش در جایگاه خبری : درک روابط میان رسانه­ های ورزشی و سازمان­های مرجع     21اسلاید چکیده   •دیرزمانی­است که روزنامه­نگاران ورزشی از روابط نزدیک – به ­ظن برخی بسیار نزدیک- با منابع خود بهره­ می­برند. •به باور یکی از نهادگرایان نوین،  به مرور زمان، روزنامه­نگاران و سازمان­های ورزشی به تفاهم و درک مشترکی از  ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

پاورپوینت تنش در باکس مطبوعات: درک روابط بین رسانه ورزش و سازمان های منبع

پاورپوینت تنش در باکس مطبوعات: درک روابط بین رسانه ورزش و سازمان های منبع پاورپوینت تنش در باکس مطبوعات: درک روابط بین رسانه ورزش و سازمان های منبع   21اسلاید چکیده روزنامه نگاران ورزشی به مدت طولانی روابط نزدیک خود به گفته ی برخی روابط بسیار نزدیک خود رابا منابع خود حفظ کردند.  همانطور که توسط یک فرد نهاد گرا ، درک درستی از روابط سازمانی، روال، و انتظارات حرفه ای بارها توسط روزنامه نگاران و شبه سازمان های ورزشی پیشنهاد شد. با این حال، رقابت های جدید ازرسان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

پاورپوینت زنان ورزش میکنند،اما نه در تلویزیون

پاورپوینت زنان ورزش میکنند،اما نه در تلویزیون   پاورپوینت زنان ورزش میکنند،اما نه در تلویزیون   34اسلاید   یکی از بلند مدت ترین گزارشات درتحقیق روی نوع رسانه ورزشی،کمبود پوشش خبری ورزش زنان وکم احترامی به اهمیت ان است.در این مقاله، ما منتقدانه این جسارت رسانه که به وضوح برای طرفداران، ان چیزی که خود می خواهند دیده شود  (ورزش مردان)را به نمایش می گذارند را مورد بازجویی قرار میدهیم.   بررسی اخبار شبکه های و ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان

پاورپوینت گذر از جامعه سنتی (نظریه نوسازی) دانیل لرنر

پاورپوینت گذر از جامعه سنتی  (نظریه نوسازی)  دانیل لرنر پاورپوینت گذر از جامعه سنتی  (نظریه نوسازی)  دانیل لرنر   30اسلاید   گذر از جامعه سنتی (نظریه نوسازی) دانیل لرنر The Passing of Traditional Society Modernizing the Middle East -Daniel Lerner     سر فصل   نظریه گذار دنیل لرنر   تحلیل کارین ویلکینز   انتقادات به الگوی حاکم دانیل لرنر یک الگوی روانشناختی در افراد را شناسایی و توصیف میکند ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

پاورپوینت پوپوليسم در فضاي مجازي

پاورپوینت پوپوليسم در فضاي مجازي   پاورپوینت پوپوليسم در فضاي مجازي     26اسلایدهمراه باتصویر     پوپولیسم از واژه لاتین popularis یاpopulous به معنای توده مردم یا عامه گرفته شده و به واژه‌هایی چون مردم‌انگیزی، عوام‌گرایی و مردم‌باوری ترجمه شده است . تاریخچه آن رابه اواسط سده نوزدهم و به جنبش‌های مختلفی که در سرزمین‌هایی مثل شوروی سابق به وقوع پیوسته است، می‌رسانند. پو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

پاورپوینت نظریه منش و میدان اندیشه های پیر بوردیو

پاورپوینت نظریه منش و میدان اندیشه های پیر بوردیو پاورپوینت نظریه منش و میدان اندیشه های پیر بوردیو     17اسلاید   بورديو در سال 1930 در فرانسه متولد شد. بوردیو یک جامعه شناس انتقادی است. شاید بتوان وجه مشترک جامعه شناسان انتقادی را بررسی پدیده سلطه در جامعه و اشکال مختلف آن دانست هر چند در بررسی مفهوم سلطه باید وی را مدیون مارکس دانست ولی تحلیل وی از سازوکارهای سلطه در برابر سنت مارکس است. بوردیو جامعه شناس برجسته ای بود که کا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

پاورپوینت نظریه دریافت استوارت هال Stuart HAll

پاورپوینت نظریه دریافت استوارت هال  Stuart HAll پاورپوینت نظریه دریافت استوارت هال  Stuart HAll   10اسلایدهمراه باتصویر   نگاه گذرا به زندگی هال ¨ ۱۴ بهمن ۱۳۱۰ شمسی (۳ فوریه ۱۹۳۲ میلادی)         تولد در کینگستون (پایتخت جامائیکا). پدر: هرمن هال، سیاه پوست و رئیس حسابداری یک شرکت میوه / مادر: جسی، سفیدپوست و انگلیسی تبار / خواهر: پاتریسیا ¨ ۱۳۳۰ شمسی (۱۹۵۱ میلادی)   &n ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

پاورپوینت كتاب نشانه هاي معنوي در سينماگردآوري مقالات انديشمندان غير ايراني به كوشش فرهاد ساساني

پاورپوینت كتاب نشانه هاي معنوي در سينماگردآوري مقالات انديشمندان غير ايراني به كوشش فرهاد ساساني پاورپوینت كتاب نشانه هاي معنوي در سينماگردآوري مقالات انديشمندان غير ايراني به كوشش فرهاد ساساني     43اسلاید همراه باتصویر   ديباچه طرح موضوع آيا در آن سوي مرزهاي ايران  ويا حداقل در زادگاه سينما،پژوهشي در رابطه با ارتباط سينما ودين انجام پذيرفته است؟ سينماگران وانديشمندان  سينماتا چه حد به الهيات وموضوعات ديني پرداخته اند؟     جريان سازنده اي به نام نقد فيلم ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان

پاورپوینت نظریه تعامل گرایی وساخت یابی آنتونی گیدنز

پاورپوینت نظریه تعامل گرایی وساخت یابی آنتونی گیدنز پاورپوینت نظریه تعامل گرایی وساخت یابی آنتونی گیدنز   11اسلاید   آنتونی گیدِنز:ساخت یابی نظریه ساخت یابی گیدنز نوعی تلفیق بین تعامل گرایی و ساختارگرایی است .     هدف گیدنز تلفیق و سازگاری بین ساختار نهادی و عاملیت فردی در قالب یک الگوی ترکیبیِ نظریه اجتماعی است   استدلال گیدنز کنش های روزمره مانند خرید کردن ، به مدرسه رفتن و... هم تولید(زاییده) و هم بازتولی ...

توضیحات بیشتر - دانلود 8,000 تومان

پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند

پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند     66اسلاید   مفهوم برند (نام و نشان تجاری) ´ واژه برندینگ برای اولین بار در مورد گله های گاو به کار رفت. از آنجا که گاوهای ماده و گاوهای اخته (پرواری) شبیه به هم هستند، آنها را با داغ کردن از هم تشخیص می دهند. شرکت هایی که در یک صنعت واحد فعالیت می کنند، کما بیش مثل هم هستند. تنها یک برند استثنایی می تواند آنها را از رقبایشان متمایز نماید . ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

پاورپوینت درباره کتاب رسانه ها ودموکراسی جان کین

پاورپوینت درباره کتاب رسانه ها ودموکراسی جان کین پاورپوینت ذرباره کتاب رسانه ها ودموکراسی جان کین     36اسلاید   کتاب در شش بخش طرح ریزی شده وهربخش نیز شامل فصل های جداگانه ای است پیش گفتار نویسنده در این بخش اشاره می کند به این  که تلاش لیبرال ها وآزادیخواهان طرفدار بازار آزاد در سده های گذشته بر : 1.برچیدن استبداد 2.فراهم کردن زمینه دموکراتیک برای تبادل آزادانه وبدون سانسور اطلاعات معطوف بوده است   & ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان

پاورپوینت صنعت فرهنگ و فرهنگ توده ای انسان تک ساحتی

پاورپوینت صنعت فرهنگ و فرهنگ توده ای انسان تک ساحتی پاورپوینت صنعت فرهنگ و فرهنگ توده ای انسان تک ساحتی   17اسلاید   فهرست:  معرفی نظریه پردازان مطرح مکتب فرانکفورت در خصوص صنعت فرهنگ      مقدمه صنعت فرهنگ و فرهنگ توده ای انسان تک ساحتی نتیجه گیری مصادیق منابع     ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

پاورپوینت کنفرانس جامعه مدنی

پاورپوینت کنفرانس جامعه مدنی پاورپوینت کنفرانس جامعه مدنی   17اسلاید   تعریف جامعه مدنی از نظر تاریخی مفهوم جامعه مدنی در اندیشه سیاسی در پنج معنای متفاوت به کار رفته است:     1) به مفهوم دولت در اندیشه ارسطویی     2) به مفهوم جامعه متمدن     3) به مفهوم شکل اولیه تکوین دولت در اندیشه هگل     4) به مفهوم حوزه روابط مادی و اقتصادی و علایق طبقاتی و اجتماعی   &nbs ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

پاورپوینت مبانی نظریه‌های ارتباط جمعی مکتب فرانکفورت نظریه‌های انتقادی هربرت شیلر

پاورپوینت مبانی نظریه‌های ارتباط جمعی  مکتب فرانکفورت نظریه‌های انتقادی هربرت شیلر پاورپوینت مبانی نظریه‌های ارتباط جمعی  مکتب فرانکفورت نظریه‌های انتقادی هربرت شیلر   24اسلاید   1 ـ نظریه اقتصاد سیاسی رسانه: ضمن تأکید بر وابستگی فرهنگ و جهان‌بینی به زیر ساخت اقتصادی، به تحلیل تجربی ساختار و مالکیت رسانه‌ها و شیوه عملکرد آنها در بازار توجه می‌کند و باور دارد که ویژگی بارز اطلاعاتی که در رسانه‌ها برای جامعه تولید می‌کنند، از ط ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

پاورپوینت بررسي روش نشانه شناسي

پاورپوینت بررسي روش نشانه شناسي پاورپوینت بررسي روش نشانه شناسي   21اسلاید دو مکتب در مطالعات رسانه ای مکتب فراگردی انتقال پیام ارتباط را انتقال پیام ها می داند این مکتب بدان می پردازد که چگونه فرستندگان و گیرندگان، رمزگذاری و رمزگشایی می کنند،       دغدغه اصلی نظریه انتقال « کارایی و صحت ِانتقال پیام» و الگوی اصلی آن«فرستنده-پیام-گیرنده» است.     موجودیت مستقل پیام ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

پاورپوینت نظریه جان فیسک مقاومت مصرف کننده

پاورپوینت نظریه جان فیسک مقاومت مصرف کننده —پاورپوینت نظریه جان فیسک مقاومت مصرف کننده     19اسلاید   فیسک با استفاده از واژه‌ی «مردم» مخاطبان (مصرف‌کنندگان) رسانه‌ها را نه به عنوان توده‌ی همسان و منفعل، بلکه مجموعه‌ای سیال، نامتجانس و خلاق تعریف می‌کند که در حال تغییر و جابجایی هستند. — تأکید می‌کند که مصرف‌کنندگان سازنده‌ی فرهنگ عامه هستند؛ زیرا آنها تعیین می&z ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

پاورپوینت نظریه فمینیستی رسانه: رسانه و جنسیت

پاورپوینت نظریه فمینیستی رسانه: رسانه و جنسیت پاورپوینت نظریه فمینیستی رسانه: رسانه و جنسیت   24اسلاید نظریه فمینیسم — جرج ریترز: نظریه فمینیستی را نظامی تعمیم یافته و پهن دامنه از ایده هایی درباره زندگی اجتماعی و تجربه انسانی می داند که از چشم اندازی زن محور؛ شرح و بسط یافته است. — موج اول فمینیسم از حق رأی زنان و بهره مندی آنها ازحقوق قانونی و سیاسی برابر با مردان دفاع می کرد. — موج دوم فمینیسم از سطح خواست های سیاسی فراتر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان

پاورپوینت تحلیل بخش خبری 20:30

پاورپوینت تحلیل بخش خبری 20:30 پاورپوینت تحلیل بخش خبری 20:30   22اسلاید همراه باتصویر   مقدمه سال‌هاست كه شبكه‌های تلویزیونی مختلف در جهان پس از دست شستن از تئوری‌های نخ‌نما شده ارتباطات قرن بیستمی، برای عرضه اخبار به عنوان یكی از مهم‌ترین (و گاه مهم‌ترین) برنامه تولیدی خود به مخاطبان دست به روش‌های مختلفی زده‌اند.     در صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز تا دو دهه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان
تعداد صفحه(1):